ROMÂNIA BREAKING NEWS

Home Posts Tagged "TV Neptun"

TV Neptun

,

Postul de televiziune din Constanța TV Neptun a difuzat, cu ocazia marcării a doi ani de la anexarea Crimeei de către Rusia, un documentar întitulat „Crimeea, drumul spre casă”, la oră de maximă audiență, fără să precizeze nici un moment caracterul lui de material oficial, care reprezintă poziția președintelui rus Vladimir Putin și a guvernului de la Moscova, informează hotnwes.ro și info-sud-est.ro citați de romaniabreakingnews.ro

În martie 2016, la doi ani de la anexarea Crimeei, Federația Rusă a marcat evenimentul la Centrul Rus de Știință și Cultură din București, în cadrul evenimentului fiind difuzat și documentarul de propagandă „Crimeea, drumul spre casă”, arată sursa citată. Filmul, care prezintă poziția oficială a statului rus, prin vocea lui Vladimir Putin, evoca evenimentele din anul 2014, atunci când, în urmă revoltelor din piața Maidan din centrul Kievului, Rusia a anexat Crimeea.

Regizorul documentarului în limba rusă, Andrei Kondasov, și unul dintre producătorii acestui film, Dmitri Kiselev, director al postului „Russia Today”, considerat principală și cea mai apropiată voce media a Kremlinului, au fost declarați indezirabili în Republica Moldova, în lună martie 2015, atunci când a existat o încercare de difuzare a acestui film peste Prut, ține să precizeze info-sud-est.ro.

„Poate nimic surprinzător până acum, însă ceea ce uimește este faptul că, în zilele de 19 și 20 martie a.c., la două zile de la marcarea anexării Crimeei de către Federația Rusă, postul de televiziune din Constanța „TV Neptun” a difuzat acest documentar în două părți, la ora de maximă audiență, fără să precizeze nici un moment caracterul lui de material oficial, care reprezintă poziția președintelui Vladimir Putin și a guvernului de la Moscova”, arată portalul citat.

Descrierea documentarului publicată pe site-ul televiziunii spune:

„Filmul documentar în care președintele Rusiei Vladimir Putin dezvăluie cum a fost hotărâtă <<revenirea Crimeei în componența Rusiei>> este difuzat sâmbătă și duminică, de la ora 20:30, la Neptun TV. Filmul explică în detaliu planul întocmit de Putin împreună cu șefii serviciilor secrete ruse. În prima fază, a fost vizată salvarea președintelui prorus al Ucrainei, Vladimir Ianukovici. Ce s-a întâmplat la Kremlin, în spatele ușilor închise, în zilele de dinaintea anexării Crimeei?”, urmând o declarație generoasă a președintelui rus.

TV Neptun este un post din Constantă, cu difuzare națională, un must carry pentru operatorii de cablu TV din România, conform listei CNA.

Orașul Constanța este oraș la Marea Neagră, un punct important în geopolitica Europei de Sud-Est și se află la doar 390 de kilometri distanță de Sevastopol, oraș din peninsula Crimeea, anexată de Federația Rusă, unde există staționată una dintre cele mai importante flote militare a Kremlinului.

Postul de televiziune Neptun TV este deținut de societatea Soți Cable Neptun SRL, unde asociat și administrator al societății este omul de afaceri Sorin Strutinsky, un apropiat al lui Radu Mazăre și inculpat în același dosar cu primarul Constanței.

În această societate, inculpații Mazăre Radu Ștefan și Strutinsky Sorin Gabriel, precum și numitul Constantinescu Nicusor Daniel au deținut părți sociale până în anul 2002.

Prin contractul de cesiune din data de 5.02.2002, inculpatul Mazăre Radu Ștefan a cesionat părțile sociale asociatului Strutinsky Sorin Gabriel”, arată Înalta Curte anul trecut, în motivarea deciziei prin care s-a dispus arestarea preventivă a lui Mazăre și Strutinsky.

În decembrie 2014, Agenția Națională de Integritate cerea DNA să îl cerceteze pe Radu Mazăre pentru conflict de interese, după ce Primăria Constantă a acordat contracte în valoare de aproape 4,6 milioane de euro firmelor Conpress Holding și Soți Cable Neptun, în care este asociat și Sorin Strutinsky.

© Copyright 2012 - ROMÂNIA BREAKING NEWS - RBN Press