ROMÂNIA BREAKING NEWS

Naval Group și Şantierul Naval Constanța reacționează la campania Fake-News împotriva asocierii pentru construcția corvetelor militare

Naval Group și Şantierul Naval Constanța reacționează la campania Fake-News împotriva asocierii pentru construcția corvetelor militare
image_pdfimage_print

Naval Group (NG) şi Şantierul Naval Constanţa (SNC) resping cu fermitate campania care urmăreşte difuzarea de informaţii false către media şi opinia publică, se arată îmntr-un comunicat de presă al companiei Şantierul Naval Constanţa, citat de romaniabreakingnews.ro

Potrivit sursei citate, asocierea dintre Naval Group şi Şantierul Naval Constanţa s-a clasat pe prima poziţie la licitaţia pentru construirea celor patru corvete multifuncţionale, care a fost o procedură internaţională corectă şi transparentă.

Asocierea reafirmă angajamentul de a construi corvetele în Şantierul Naval Constantă, cu o implicare consistenţă a industriei româneşti de apărare. „Orice alte informaţii vehiculate reprezintă un fals grosolan din categoria fake news şi ne rezervăm dreptul de a întreprinde toate măsurile juridice necesare”, se mai arăta în comunicatul de presă.

„Reiterăm principiile care ne-au ghidat pe parcursul procesului competitiv deschis de Ministerul Apărării Naţionale – cea mai performantă tehnologie la cel mai competitiv preţ pentru Forţele Navale Române”, mai informează Naval Group.

Cu acţionar majoritar Republica Franceză, Naval Group este lider european în construcţia de nave militare.

Spre deosebire de competitorii care produc preponderent nave civile, Naval Group produce doar nave militare, toate de ultimă generaţie: corvete, fregate, portavioane şi submarine, inclusiv submarine cu propulsie nucleară.

Chiar vineri a fost lansat la apă SUFFREN, submarin cu propulsie nucleară care va dota flota Republicii Franceze.

Şantierul Naval Constanţa a fost înfiinţat de Anghel Saligny acum peste 125 de ani, Şantierul Naval Constantă a produs peste 400 de nave militare şi comerciale, fiind şantierul cu cea mai vastă experienţă şi cu cele mai multe nave construite.

Numai în ultimii 17 ani de la privatizare, şantierul a construit şi livrat peste 30 de nave.

SNC este auditat internaţional în privinţa capabilităţii de a construi nave militare de tipul corvetelor, dar şi de dimensiuni mult mai mari.

De asemenea, Şantierul Naval Constanţa are o certificare NATO pentru construcţia şi reparaţia de nave militare.

Fiind listat la bursă din anul 1997, este lesne de înţeles ca acţionariatul SNC este cunoscut şi toate criteriile legale sunt respectate.

Navaliştii SNC au construit Fregata Mărăşeşti la şantierul 2 Mai Mangalia, înfiinţată intial ca secţie de producţie a Şantierului Naval Constanţa.

Relevant este şi faptul că Şantierul Naval Constantă, prin transferul de tehnologie realizat de BAE Systems, asigură andocarea, întreţinerea şi lucrările periodice de modernizare a fregatelor tip 22 Regina Maria şi Regele Ferdinand, construite în şantiere britanice, de la livrarea acestora către Forţele Navale Române până în prezent, se mai arăta în comunicatul de presă.

Opiniile exprimate în aceast articol aparţin autorului şi nu reflectă neapărat poziţia portalului de presă romaniabreakingnews.ro, cu excepția celor publicate direct pe contul de autor al Redacţiei ROMÂNIA BREAKING NEWS. Responsabilitatea juridică a informațiilor publicate revine în întregime autorului. Persoanele juridice și fizice menționate în articol care consideră că prin cele publicate le-au fost lezate drepturile și imaginea publică în mod nejustificat, au posibilitatea de a se apăra prin solicitarea dreptului la replică la adresa de email: replica [at] romaniabreakingnews.ro Preluarea articolelor de pe romaniabreakingnews.ro se poate realizeaza în limita maximă a 500 de semne. În mod obligatoriu, trebuie citată sursa și autorul informației cu indicarea și linkul direct către sursă. Preluarea integrală se poate realiza doar în condițiile unui acord încheiat cu Redacția ROMÂNIA BREAKING NEWS - RBN Press.

Părerea dumneavoastră contează! Scrieți mai jos comentariul: