ROMÂNIA BREAKING NEWS

DE CE LOVIM COPIII? : Primul studiu de segmentare a principalelor tipologii de părinţi din România

Doar unul din 10 părinţi nu şi-ar lovi niciodată copilul Unul din doi părinți crede că lovirea e pentru binele copilului lor
DE CE LOVIM COPIII? : Primul studiu de segmentare a principalelor tipologii de părinţi din România

Bucureşti, 7 decembrie 2017 – Fundaţia World Vision România a lansat raportul de cercetare “De ce lovim copiii?”, primul raport care cuprinde o caracterizare a principalelor 7 tipologii de părinţi din România care probează o atitudine violentă faţă de proprii copii, precum şi motivele invocate cel mai frecvent de părinţi pentru a justifica lovirea copilului.


Citiți integral Raportul „De ce lovim copiii?“

Citiți AICI integral studiul „De ce lovim copiii?“, realizat de Reveal Marketing Research pentru Fundația World Vision România.

În mod paradoxal, deşi românii consideră violenţa asupra copilului ca fiind a treia problemă socială din România, după sărăcia extremă şi calitatea educaţiei, raportul arată că peste jumătate dintre părinţi nu consideră că o palmă la fund este o formă de violenţă iar peste 90% cred că violenţa este doar atunci când lovirea provoacă vânătăi şi cicatrici sau când părinţii îşi bat copilul fără motiv”, a declarat Daniela Buzducea, Director Naţional World Vision România.

Toate studiile privind efectele violenței asupra copilului ne arată că este imperativ să reconsiderăm această atitudine față de copii și că noi toți, ca societate, avem nevoie de o schimbare care trebuie să înceapă cu copiii noștri”.

Astfel, raportul mai arată că deşi s-au înregistrat progrese privind mentalitatea românilor cu privire la lovirea copiilor (părinţii nu mai cred că „Bătaia e ruptă din Rai”), fenomenul violenţei asupra copiilor continuă să persiste şi pentru că 82% dintre părinţi se asociază proverbului „Rufele murdare se spală în familie”, iar 76% dintre respondenţi afirmă că au fost supuşi unor comportamente violente în copilărie, ceea ce sugerează perpetuarea inter-generaţionala a violenţei asupra copilului.
Cercetarea de faţă a fost realizată de către Reveal Marketing Research pentru Fundaţia World Vision România şi face parte din campania naţională de conştientizare publică cu privire la violenţa asupra copilului, pe care World Vision România o derulează, ca parte a campaniei globale It takes a world to end violence against children a World Vision Internaţional.

La nivel global s-a creat Parteneriatul Global pentru Eliminarea Violenţei asupra Copilului, sub umbrela Organizației Națiunilor Unite. Din Parteneriatul Global fac parte guverne, ONG-uri, agenţii ONU, universităţi şi agenţi economici din întreaga lume. În cadrul Parteneriatului România şi-a asumat rolul de ţară campion și a lansat deja această campanie în luna martie a acestui a

Leave A Reply