RESOVIETIZAREA BALCANILOR III
Citeste si …
RESOVIETIZAREA BALCANILOR I
RESOVIETIZAREA BALCANILOR II
De ce ar putea fi numit un fost sef Gazprom la conducerea CFR Marfa ? Ca sa îi pregatească privatizarea ? ? ? ? ? ?
Iulie 2007 (la 5 luni dupa intrarea Romaniei si Bulgariei in UE ! …) Duma de Stat din Rusia a promulgat o lege prin care au autorizat companiile de stat ruse Gazprom siTransneft , sa creeze armate private interne.
Gazprom si Transneft urmand sa devina o armata conspirata a Rusiei.
Ianuarie 2013 – Premierul Victor Ponta declara public (dupa intalnirea cu reprezentantii UE, FMI si BM)::“După cum știți, guvernul și România în ansamblu s-a angajat în luna februarie 2012 să privatizeze majoritar compania CFR Marfă, o companie care este pe pierdere și care creează în mod clar probleme de deficit. Ulterior a existat, în luna octombrie, dacă nu mă înșel, o decizie a Consiliului Suprem de Aparare a Tarii care împiedica continuarea procedurii. Pe ordinea de zi din data de 5, în urma discuției informale pe care am avut-o cu președintele României, va fi din nou această problemă a privatizării CFR Marfă […]” (sursa)
nota de fundamentare privind privatizarea CFR Marfa: “CFR Marfă este angajată în Convenții și Protocoale cu Ministerul Apărării Naționale și cu Forțele Armateale Statelor Unite ale Americii, pentru asigurarea capacităților necesare în diverse situații.“
“[…] transportul feroviar constituie modul de transport de bază pentru transportul trupelor și materialelor militare, neîntrerupt, pe timp de pace, în caz de calamităținaturale, situații de criză și război sau alte situații deosebite și se asigură de către […] CFR Marfă. De asemenea, CFR Marfă are obligații privind asigurarea interoperabilității sistemelor de transport și de trupe militare. […] “ ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! …
In plan internațional trebuie subliniate angajamentele asumate de România prin Acordul dintre statele părți ale Tratatului Atlanticului de Nord și celelalte state participante la Parteneriatul pentru pace cu privire la statutul forțelor lor, semnat la 19 iunie 1995 la Bruxelles (NATO/SOFA/PfP),
[…] CFR Marfă trebuie să iși mențină poziția față de nevoile de apărare ale țării, având în acest sens, obligații stipulate prin lege și prin angajamente internaționale.” (sursa)
? ? ? ? ? de ce ar putea fi numit un fost sef Gazprom la conducerea CFR Marfa ca sa ii pregateasca privatizarea ? ? ? ? ? ?
Septembrie 2012 – Strategia de privatizare a CFR Marfa este publicata pe site-ul Ministerului Transporturilor. Metoda de privatizare aleasa: licitatia prin strigare. (sursa)
Ianuarie 2013 – Este schimbata prin Hotararea Guvernului Ponta metoda de privatizare: “negociere pe bază de oferte preliminare și neangajante, urmata de licitație cu ofertă în plic” (sursa)
Schimbarea metodei de privatizare, cu strigare sau in plic, mai pe fata sau mai pe ascuns, tradeaza intentia clara a guvernului de a CEDA CFR Marfa, o companie strategica pentru Romania si esentiala pentru NATO, unei companii rusesti cu armata privata interna ! ! ! ! ! ! Numirea fostului director regional al Gazprom in functia de director general al CFR Marfa, cu misiunea de a pregati privatizarea companiei, dovedeste tupeul cu care AGENTURA RUSA instalata pe capul nostru in chip de GUVERN serveste interesul Rusiei, care nu este doar unul economic ci si unul militar ! ! ! ! ! ! … care i-ar permite acesteia sa stationeze si sa mentina trupele respectivelor armate private pe teritoriul Romaniei ! ! ! ! ! ! …
Nicoleta Chivu
Citeste si …
RESOVIETIZAREA BALCANILOR I
RESOVIETIZAREA BALCANILOR II